Blogger Paling Sengal Aku Jumpa - Bangang

Salam. To All Blogger,

Aku hanya menyuarakan apa yang mengganggu emosi aku sebagai seorang blogger. Semalam tengah bagus punya dok klik banner kekawan, ada satu makluk perosak telah bagi komen macam sial dan bangang.. Oleh yang demikian aku telah buang thread aku tu... Lantaklah kat aku nak tulis apapun.. berani kerana benar takut kerana salah... kalau tak suka tak payah follow aku..dan tak payah aku nak buang masa klik banner korang..
Dah lah satu hari duduk depan komputer klik banner kekawan, aku pulak di persalahkan, Patutkah????


8 comments:

Zaid berkata...

sabar je lah...

zaiMi berkata...

sabar la bro. biasa la tu tak semua suka kita. tapi yang suka kita lagi ramai.

Jake Hays berkata...

relex bro..

ikanstim berkata...

banner mnde? xphm

kyuubi_85 berkata...

mmg dah lumrah manusia. ada yg dengki, irihati, x suka dgn apa yg kita buat. manusia kan. peduiikan je spesis yg macam ni. :D

Ariena Bte Nawi berkata...

sikap deme gini, perangai buruk.. rasa diri tu bagus
sabar je cik abangku

mohdkamal berkata...

sabar, orang yang khianat selalu rugi.

Putera30 berkata...

dunia skrang

 

Meet The Author


LAZADA

LAZADA

LAZADA

Meet The Author